Tuesday, October 18, 2011

couple

Salam, ak tak pernah cerita kat kawan2 yg ak couple dgn org yang ak tak pernah jumpa since 2008, sb aku tak pernah jumpa dia!
ak pernah minta putus sebab ak nak org lebih kuat agamanya, tapi putus di sambung semula.
baru2 ni dia kata nak masuk meminang, (O_o)"
sedangkan aku masih fikir adakah dia pilihanku atau tidak
sebab dah lama couple nak minta putus tu seperti selama ini ak permainkan dia
tuhan, dah la parent aku tak tahu lgsung, tapi dulu macam pernah kantaoi, tapi, dah lama sangat.

Camna ni tuhan, kesian kat dia dah terlalu lama ak memberi harapan kepada dia, padahal ak tak sungguh untuk hidup bersamanya. ya Allah.. masalahnya, ak TAKPERNAH jumpa dia!! Dia selalu citer kat parent dia pasal aku, padahal parent ak tak tahu pasal dia. 4TAHUN.
pendapatan dia juga tak berapa sangat, dia hitam manis.

No comments:

Post a Comment

beri pndangan dan nasihat kepada saya :)