Saturday, October 22, 2011

bukan kerja aku!

sori, salam, ak nak mengamuk ni bodo..
ak keja kutip duit ja, bukan dok kemas barang !!!!!!! aku tak suka ah, masa aku terbuang tuk baca buku dengan wat homework, baaa   b, dah la aku ni  cepat tak larat mengantok, kalo ak dah tak larat mmg ak benci ngn muka mmg tak larat

tak faham ke bukan kerja aku! sori nyusahkan konon, mmg ko membuang masa aku pun, petang ni ak tak nak pergi, biar ar ko bodo mentang eii!!! mak!!!!!! orang nak baca buku, nak baca buku!!! ingat senang ke nak baca semua ni, dah la homework melambak tak siap lagi, aaaaaa aa!!!!!!1 mata ak dah bengkak ni tak larat, bodoo. sorry ak sangat benci orang yg mnyusahkan orang, Sorry banyak lagi ak nak baca buku tak trbaca sebab ntah macam2 benda nak kena buat, bodoh mentang ko pandai senang aku ni kena hard sikit, kalo dah ak punya masa ko suruh mcam2, so ak rasa macam nak salahkan ko kalo aku pnye study tak cukup, siii aa l,
ak bukan bdak pndai sgt cam korang semua la booo, bagai nak rak kena studi semua dgn prtlongan Allah lagi, ak rasa macam aaaaaaaaaaaaa!! sorry ni medium aku meluahkan perasaan sebab ak tak boleh marah orang, ak sangat kurus okay, ak makan pun kdang2 tak menentu ntah apa2 sb tekanan, ak taktau nak wat apa, so aku melantak, sakit hati ini, ya tuhan, aku sgt lemah, ak bermohon seorang lelaki yg dapat mmbimbingku,

No comments:

Post a Comment

beri pndangan dan nasihat kepada saya :)