Monday, October 17, 2011

bidang pengkhususan

salam, bidang pgkhususan ini adalah secara spontan semasa membuat pilihan sarjana muda tajaan kerajaan....\
ditakdirkan dapat mengembara ke negeri asing, melancong juga negara asing, HIKMAH.
MAKA, di sini hanya ingin meluahkan rasa rendah diri berbanding sahabat2 yang lain pintar juga ada kelebihannya. Namun begitu alhamdulillah tatkala diri terasa begitu, Allah menunjukkan atau menampakkan sesuatu agar diri ini sedar, sentiasa begitu jadinya al-maklum perantau penuntut ilmu..

Kelihatan sahabat2, mereka2 begitu lincah dalam pengkajian bidang pengkhususan demi pengetahuan  srta masa hadapan, dan diriku seperti kaku LOL, hahaha. Ya Allah, dalam perjalanan kehidupan ini seterusnya baru aku dapat melihat HIKMAH di sebalik semua ini, kesabaran dan teruskan perjuangan menjadi azimat walau kadang hatiku adalah milik tuhanku, ada di dalamnya lemah :)

Masa terus berlalu, ak sekarang di tahun2 bidang pengkhususan, gaya mereka semakin  dan terus update,  apa yang dapat ku katakan, hanya emakku yg  mghilang laraku, tatkala bersedih, omakku yg tersegera ak mengecol, huuu. Ya Allah

di bawah tajaan ini ak prlu mengekalkan prestasiku... bahasa pengkhususan tersebut, perwh!! best gila!! (dalam nada blurr) ya Allah, rahmat dan kasih sayangMU jua ak melihatnya tertakdir tertulis di bumi barakah ini.

sememangnya ada yg power gilerss, tapi i pegang ALLAH ITU MAHA ADIL cuma kita dapat mentafsirnya atau mencari akan keadilan itu atau tidak, tatkala mata terbuka terlihat akan keadilan itu, kita takkan merungut, macam saya ni huuu, huk2 :)

SEBENARNYA, ak minat bahagian ini, teaching! Ak selalu mmbayangkan ak mengajar dgan cara atau teknik or whatever yg memahamkan pelajar2 ku, swear ak minat.. amin.
lagu satu ENGLISH tak power sangat, kadang sperti mnyalahkan orang lain sejak kecil napa tak ditarbiyah dgn englishhhhhh? melihat org lain ditarbiyah orang mnjadikan mereka brkeyakinan.

next,

No comments:

Post a Comment

beri pndangan dan nasihat kepada saya :)